advert2 advert3
Můj someliér

Nástrahy letních měsíců aneb jak se udržet v kondici

Vydal: Roman / Kategorie: Lifestyle / Komentářů: 0 / Přečtení: 1200

Léto je v plném proudu, plavková sezóna jakbysmet a my po jarním sportovním nadšení často opět upadáme do lenošivé nálady. Víkendy na lehátku u vody, opalování, večerní grilovačky s přáteli či prázdninová dovolená u moře s tolika dobrotami na prostřených stolech… ani jedno jistě naší figuře příliš nesvědčí. Stejně jako vánoční pohodová nálada a cukroví i letní barbecue jsou strašákem spousty dívek či dam. Samozřejmě si nechtějí odepřít slasti prosluněných dnů a teplých večerů, na druhou stranu nikoho jistě nepotěší příbytek na váze, tím tuplem v této, na oděv skromné, části roku. Nechte tedy drahou polovičku sledovat sázkové tipy na mistrovství světa a vydejte se vstříc lepší figuře, která vám vydrží déle než měsíc během urputné dřiny v posilovně. Zde je pár chytrých triků, které vám k tomu jistě dopomohou.

1) Omezit pečivo

Ano, slýcháte to z každého koutu: rohlíky, zejména ty bílé, opravdu na štíhlosti nepřidávají. Bohužel je třeba tento fakt znovu zmínit. Letní grilpárty nabádají ke zkoušení nových kulinářských dobrot a u většiny se nejideálnější přílohou jeví chléb, cibulové bagety a podobné produkty. Pochutnejte si ale na flákotě masa bez “zbytečného” pečiva a raději zvolte zeleninu. Je léto, zahrady a obchody jsou plné sezónních plodů, tak neváhejte a místo tří rohlíků snězte salátové okurky, papriky, salát, či rajčata. Zkombinujte to, co zrovna doma objevíte, a pokud vám samotná zelenina nestačí, dochuťte vše neslazeným bílým jogurtem a kořením. Uvidíte, že se samy budete cítit po progrilovaném večeru méně provinile a hlavně se nebudete druhý den cítit tolik nafoukle. Zkuste hlavně zcela odbourat bílé pečivo a nahradit jej celozrnným tmavým. Mimo blahodárné účinky různých druhů semínek vás také nasytí na mnohem delší dobu.

Korb_mit_Brötchen

2) Pozor na cukernaté letní ovoce

Ovoce je bezesporu zdravé a vhodné při dietách, ať už pro svůj vysoký poměr vitamínů a minerálů nebo díky vláknině. Ovšem je třeba hlídat, jaký druh ovoce jíme a v kterou denní dobu. Všeobecně se doporučuje ovoce konzumovat spíše v dopoledních hodinách kvůli velkému obsahu cukrů. Kromě toho je důležité mít na paměti, jak je na tom které ovoce s energetickou hodnotou. Ideální je jak pro naši postavu, tak k příjemnému osvěžení například vodní meloun, pomelo, broskev či lesní ovoce. U jahod je však důležité mít na mysli, že se jedná o velmi silný alergen, proto se jej nedoporučuje jíst mnoho. Velmi hutné jsou naopak banány, liči, marakuja. Vyvarujte se především kompotům, jelikož obsahují spoustu nadbytečného přidaného cukru.

Watermelon

3) Večerní procházky

Pokud nejste zrovna nadšené fanynky běhání (a už vůbec ne přílišné námahy v tropických vedrech), můžeme vřele doporučit rychloprocházky. Zvolte si takové tempo, aby se vám po celou dobu šlo dobře, příjemně a abyste na sobě pociťovaly, že se hýbete. Je vhodné se i trošku zapotit. Zapojte do celého pohybu i horní končetiny. Perfektní je začlenění nordic walkingových holí, se kterými udržujete zdravé postavení těla. Snažte se pochodovat alespoň obden a postupně přidávejte (kilo)metry i tempo. Nejen že si zpevníte figuru, ale zároveň také pročistíte hlavu od starostí a ulehnete do postele krásně unavené. Pokud máte sil nazbyt, zacvičte si několik posilovacích cviků na břicho, záda a zadeček. Samotné brzy uvidíte, že i přes všechny letní nástrahy je možné si v teplých měsících udržet postavu pěkně vypracovanou.

Lose_weight_now

 

                 

                 




KOMENTÁŘE (0)




Nejste přihlášen! Přihlásit se ». Registrovat se »






Ladiesmagazine je soukromý elektronický magazín, který umožňuje přidat komentáře k článkům. Vaše komentáře však nemusí být uveřejněny. Děkujeme za pochopení.

Facebook Ladies Magazine Twitter Ladies Magazine YouTube Ladies Magazine RSS kanál Ladies Magazine